الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
شاطر

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية.

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ayaibc

ayaibc

البلد : مصر
المساهمات : 195
نقاط النشاط : 585

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. Empty
مُساهمةموضوع: لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية.    لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. Emptyالإثنين 19 أغسطس 2019 - 13:58

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] الامريكية..
جودتها عالية والصورة واضحة وكمان رؤية ليلية.
و بالضمان لمدة عام من الوكيل
للتواصل 01010884922

nour aliman
رئيس فريق الإشراف

nour aliman

البلد : مصر
المساهمات : 8115
نقاط النشاط : 11681
 لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. 66b42b11

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية.    لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. Emptyالخميس 26 سبتمبر 2019 - 1:58

بالتوفيق لكم
ان شاء الله

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية. 0110

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

لو عاوز كاميرات مراقبة وتكون ماركه عالمية مش هتلاقي غير ماركة #honeywell الامريكية.
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1