الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
شاطر

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زمالك فانز

زمالك فانز

البلد : مصر
المساهمات : 328
نقاط النشاط : 471

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Empty
مُساهمةموضوع: انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد    انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Emptyالإثنين 16 أبريل 2012 - 23:46

فى البدايه

السلام عليكم اخوانى

1- استاذى الفاضل الاستاذ عاشق دمياط

حضرتك مش عارف ابدا اتكلم ازاى لكن حضرتك انا اتظلمت من اشرافك العام بتاع الدردشه اولا لما سالت عن انى ممكن ارجع مشرف من جديد قالولى انت مستحيل لالالالا

ثانيا من حوالى اسبوعين تم سبي من احد المشرفين وهذه هى الصوره

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  927467138

ومع ذلك تم اقصائي باتفاق من الاشراف العام + هذا المشرف

ولكن انا اعترف انى قلت الفاظ مثل هذه ( كلب - حمار ) فقط

انما اقسم بالله العظيم العلى العظيم

اننى لم اقل هذه الالفاظ لاى شخص او حتى ذكر اى شخص

عاشق دمياط والله العظيم انا كنت فكرك انت المنقذ وانا حاسس انك بتتعب كتير اووووى فى المنتدى لانى دايما شايفك المدير الوحيد المتصل لكن بص على الاعضاء وبص ليه دايما

المشرفين السابقين مثل ( برنس ميدو - برنس هيما ) لماذا ياتون ويستمروا فى السب فى الاشهار

السبب الحقيقي يا غالى هو مشرفينك يظلموا المصريين

يا ريت تجيبولنا حقنا بقا

انا عايز عضويتي القديمه ترجع لانى مغلطش وغير كده يكون ظلم كتير اووووى ومش حخليكم تشوفوا وشي تانى وحكون والله غلطان انى دخلت هنا

ههههههههههههههه وبعدين يا رجاله مش حتبقوا انتم والداخليه المصريه عليا انصرونى بقا شويه حتبقوا انتم والحكومه ههههههههههه

شاركونا فى المنتدى www.egylions.mam9.com
mohamed alshwaily

mohamed alshwaily

البلد : العراق
المساهمات : 34589
نقاط النشاط : 36112

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد    انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Emptyالثلاثاء 17 أبريل 2012 - 13:45

سوف يتم التحقق من الامر واعلامك النتائج

لشكوى الفريق الخاص

مستشفى الرفاعي العام

قسم الباطنية/ نشاطات  المستشفى /قسم الجراحة/  قسم الاطفال / منتدى التحليلات المرضية

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Banner1
الدليل هنا 

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  EarnBanner

http://www.2000dollarptc.com/ptp.php?ref=mohamedalshwaily

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  112
mohamed alshwaily

mohamed alshwaily

البلد : العراق
المساهمات : 34589
نقاط النشاط : 36112

مُساهمةموضوع: رد: انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد    انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Emptyالثلاثاء 17 أبريل 2012 - 17:42

سوف تتم اعادتك بعد اسبوع
تم رفع الطرد النهائي الى طرد وقتي

لشكوى الفريق الخاص

مستشفى الرفاعي العام

قسم الباطنية/ نشاطات  المستشفى /قسم الجراحة/  قسم الاطفال / منتدى التحليلات المرضية

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Banner1
الدليل هنا 

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  EarnBanner

http://www.2000dollarptc.com/ptp.php?ref=mohamedalshwaily

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  112
AsheK DomyaT

AsheK DomyaT

البلد : مصر
المساهمات : 1237
نقاط النشاط : 2771

مُساهمةموضوع: رد: انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد    انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Emptyالثلاثاء 17 أبريل 2012 - 17:59

شكرا د محمد

اخى تاكد ان ادارة والمشرفين هنا فقط لخدمة العضو

انا هنا فقط لخدمة اعضاء المنتدى شغلى فقط هو خدمة الاعضاء

منتدى شباب وبنات دمياط

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد  Oooooo11

انا محمود عماد وربما تكون اخر مره ترونى فيها رساله خصوصا الى الدكتور وعاشق دمياط الوحيدون الذين لا يظلمون احد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1