دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دليل الاشهار العربي افضل موقع عربي في الدعاية والاشهار وفهرسة المواقع والمنتديات في محركات البحث. تقنيات،تصميم،وخدمات أخرى

الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم

كاتب الموضوعرسالة
محمدالشربينى

محمدالشربينى

البلد : اليمن
المساهمات : 303
نقاط النشاط : 639

لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Empty
مُساهمةموضوع: لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم   لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Emptyالإثنين 24 أكتوبر 2011 - 20:04

الكثير منا ينخدع تحت العانوين الكذابة التى تجبرنا على الدخول لا شئ يجلب لك زوار ولا اعضاء ولا محركات بحث فى منتداك الا هذة الخطوات وان نفذتها ضمنت الاعضاء والزوار بالله عليك جرب ولما تلاقى اللى بقولك علية لا تنسى بان تقول اللهم انصرة على من عاداة وخليلة ابنى الاقل 1000 موضوع تمام

2--- تانى حاجة تيجى من متصفح تانى وتسجل باسم تانى وتدخل على المنتدى من الداخل وتفعل نفسك وتدخل على المنتدى بالاسم التانى وتعمل ردود ولو على الاقل 400 رد على ال1000 موضوع تلاقى محرك البحث جوجل دخل عندك اتوماتك

3-- تسجل باسماء ناس كتير جدا وتدخل على لوحة الادارة تفعلهم وليكن مثلا على الاقل 100 عضو

4--- نزل البرنامج الصينى بتاع الزوار بس لازم توقف الانتى فايرس تمام بس خلي بالك ان عدد الزوار على حسب سرعة النت عندك بس البرنامج الصينى دة اقصى عدد زوار بيجيبة 250 زائر بس مبيعديش اكتر من كدة طب احنا هنجيب البرنامج دة لية علشان بعد كدة هاقولك

5-- نحط رابط منتداك فى توقيعك وتعمل بانير اعلانى برابط منتداك وتدخل على منتديات تانية كتير على قسم التبادل الاعلانى وتعمل تبادل اعلانى مع منتديات تانية ودة الافادة من البرنامج الصينى لو حد دخل على منتداك ولقاة لسة عدد اعضائة وزوار مش كتار هينفضلك من الاخر ومش هيرضى يعمل تبادل معاك

6--تضع رابط منتداك على مواقع اشهار وفى محركات البحث كتير جدا وتضع رابط منتداك على منتديات اضافة المواقع

بعد كدة خلاص كل ماعليك الا تحط مواضيع براحتك وبمزاجك وكل مواضيعك وزوارك هتتارشف لوحدها والمحركات مش هتتقطع من منتداك
وساعتها شوف منتداك عامل اية

نصيحة حاول تققل الاكواد من من منتداك وحاول تحط مواضيع وعناوين شيقة جدا والناس تتلهف عليها

ادخل على المنتدى دة

http://elshrpiny.ahlamontada.com/f54-montada

وانتا تلاقى كل اللى انتا عاوزة فى الاشهار وابقى شوف المحركات والزوار

تلاقى ناس كاتبة مليون زائر وبتاع لو فية مليون زائر وكدة منكش جاب عنهم سيرة كان دخلهم منتداة عمرك شوفت منتدى علية مليون زائر فى الحلم المنتديات اللى عليها زوار كتير جدا والافشخنات اللى انتا بتلاقيها على المواقع الكتير دى دة سكربت بيركبوة على المواقع والمنتديات المدفوعة بتلعب فى عدد الزوار براحتهم والاعضاء براحتهم مش حقيقى اصلا متتخدعش

سلام
منتدى الشربينى للبرمجيات واشهار المواقع والمنتديات

توقيع : محمدالشربينى

لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Banner9

http://www.neobux.com/?r=hematoma
شوشو الكتكوته

شوشو الكتكوته

البلد : اليمن
المساهمات : 2756
نقاط النشاط : 3146

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم   لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Emptyالإثنين 24 أكتوبر 2011 - 20:16

لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم 95296 لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم 95296 لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم 95296

توقيع : شوشو الكتكوته
مستشار الحكومة

مستشار الحكومة

البلد : العراق
المساهمات : 21531
نقاط النشاط : 29633

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم   لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Emptyالإثنين 24 أكتوبر 2011 - 20:48

شكرااااااااااااا

YASSINE BABLIL
وكـيـل الإعتـمادات

YASSINE BABLIL

البلد : المغرب
المساهمات : 13131
نقاط النشاط : 14074

مُساهمةموضوع: رد: لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم   لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم Emptyالإثنين 24 أكتوبر 2011 - 22:08

مخالف يغلق
+
يا أخي ضع الشرخ هنا وليس توجيه إلى رابط أخر
لو عاوز تشهر منتداك  ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم 2726535510

لو عاوز تشهر منتداك ويدخل عندك العديد من الزوار اليك الحل السليم
صفحة 1 من اصل 1