دليل اشهار المنتديات

دليل اشهار المنتديات

دليل منتديات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 26, 27, 28
كاتب الموضوعرسالة
فارس الدعاية
مؤسس المنتدى

البلد : العراق
نقاط النشاط : 4273

مُساهمةموضوع: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   الجمعة 29 مايو 2009 - 11:03

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم

بعد انتفاق مع الزعيم, تقرر اجراء مسابقة كبرى للظفر بلقب أجمل منتدى :D

كيف اشارك في هذه المسابقة؟

قانون هذه المسابقة سهل للغاية. إن كنت صاحب منتدى تابع لخدمة ahlamontada.com و تجد منتداك جميلا و جذاباً فما عليك إلا ان تشارك به في مسابقتنا هذه لتعاينه إدارة PubArab و كذا ادارة AhlaMontada . للمشاركة, ما عليك إلا ان تضع رابط منتداك + صورة شاشة لصفحته الرئيسية.

ماذا استفيد انا و منتداي من هذه العملية؟

الكثير الكثير... المسابقة ستدوم اسبوعين من 01/06/2009 الى 15/06/2009 يتم خلالها اقتراح المنتديات. بعد انتهاء مدة المسابقة, سيتم اختيار افضل 5 منتديات عربية دات شكل و تصميم رائع. و سيتم عرضها بشكل حصري على موقع أحلى منتدى الرسمي الشهير ... :cheers:
www.ahlamontada.com

المنتديات الفائزة ستستفيد من مئات آلاف الزوار موقع أحلى منتدى و سترى سيلا هامراً من الأعضاء الجدد يتدفقون عليها...

كما ترون منتديات PubArab دائما سباقة الى ما هو جديد و مفيد لفائدتكم و نفتخر بكوننا المنتدى الوحيد الذي استطاع اقناع الزعيم بهذه الفكرة التي اقترحناها عليه لمنفعة اعضائنا خاصة و اعضاء شركة احلى منتدى عامة... Cool

و انتضرونا قريبا مع المزيد المزيد...

شكرا ;)

عدل سابقا من قبل فارس الدعاية في الأحد 28 يونيو 2009 - 1:48 عدل 2 مرات

كاتب الموضوعرسالة
ALEXA

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   الجمعة 3 يوليو 2009 - 18:47

@فارس السراب كتب:
@ALEXA كتب:

ايه يا جماعة الدوشة دى
خلاص اللى كسب كسب
حظهم حلو و خلاص دى مجرد مسابقة فى ايه لكل ده
ما عندكم المنتدى بتاعى ما هو كان مشترك و أتحدى ان حد يكون عامل اللى فى المنتدى عندى و ما كسبتش فى المسابقة
حصل ايه يعنى و لا حاجه بس أكيد أستفدت من المسابقة و ده اللى المفروض تفكروا فيه
انكم علشان المسابقة طورتوا المنتدى أكتر و خليتوه شكلوا أحلى و بكده كلنا فزنا بمنتديات شكلها حلو يبقى ده مكسب أكيد لينا
أما هانقول أشمعنى ده و أشمعنى ده
هاتقفلوا نفس الادارة كده تعمل اى مسابقة تانى
لكن الافضل اننا نخدها بروح رياضية و اللى ماكسبش المرة دى يكسب المرة اللى جاية لكن هانزعق و نعترض هاتلاقوها هاتكون أخر مسابقة يبقى على ايه
يبقى نقول للفائزين ألف مبروك و نستنى النصيب بتاعنا لما ييجى من عند ربنا زى ما مكتوب
معلش انا أسفة لو أسلوبى مباشر لكن أنا بحب أتكلم معاكم زى ما بكون بتكلم مع نفسى
و شكرا ليكم

مرحبا

انتِ قولتِ نقطة كنت أريد أن أصل إليها

وهي إيجاد تقنيات جديدة بالمنتديات

تجعلها أكثر جمالاً وأناقةً

وانا بكل بصراحة رأيت منتديات وقد عملت أشياء لا يسعني

التعبير عنها ولا أجد الكلمات المناسبة لذلك

لكنها لم تفز!!

وبالمقابل نجد منتديات أخرى تفوز وهي لا تستحق" مع كل احترامي "

أعتقد هذا الأمر ليس عادلاً

وبالنسبة إلي لقد تقبلت النتائج بكل روحٍ رياضية

وكما قلنا وما زلنا نقول " خيرها بغيرها "

king

اهلا اخى

انت عارف ان مهما من فاز بالخمسة جوائز كنا سنجد من ينقد النتيجة
لأن دى من طبيعتنا نحن العرب ماحدش بيرضى بحاله و لا بحظه و نصيبه
و من يقول ان منتدى ماجنستو فائز لأنه تبعنا ما أولى كان منتداى يكون بقائمة الفائزين أنا الأخرى لو العملية واسطة زى ما العضو الأخر ذكر بكلامه
النتيجة كده و لابد من تقبلها مهما كانت و لا تنسوا ان من فازوا أخواننا و نصيبهم المكسب و نصيبنا إنتظار المسابقة القادمة و إن شاء الله سأقوم بتطوير منتداى أكثر للمرة القادمة و أتمنى أن يحذو الجميع حذوى و يعملوا أكثر على إكتشاف تقنيات أحلى منتدى و لعمل على إستغلال كل ما لدينا بالمنتدى للوصول به للإحتراف
شكرا لكم
و ألف مبروك للفائزين
صـــمــ المعاني ــــــت

البلد : البحرين
نقاط النشاط : 15

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   الجمعة 3 يوليو 2009 - 21:05

@منتدى مدينة الملوك كتب:
@فارس السراب كتب:
@محمد الروش كتب:
http://www.juban1.com/montada-f18/topic-t810.htm المنتدى دا جامد اخر حاجه نفسى اتعرف على مديره

فعلا والله جميل جدا

المدير العام للمنتدى هو

منتدى مدينة الملوك

مسجل هنا بالمنتدى ده بالاسم ده

شكر لك اخي العزيز على هذا الشاهدة التي هي دائماً محل اعتزازي

تحياتي لك و السلام عليكم

بفعل منتدى روووووووووووعة gghhhh
sanvero

البلد : اليمن
نقاط النشاط : 8

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   الجمعة 3 يوليو 2009 - 21:22

رابط المنتدى هو :- http://el7obelsadek.a7larab.net
الصور

Ahmed_Elprince_22

البلد : مصر
نقاط النشاط : 44

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   الجمعة 3 يوليو 2009 - 21:40

هذا حال مصر والعرب جميعا - النتيجة مش واقعية زي الحكومات العربية وفي الاخر يقولك احنا اللي غلطانين - !!!
والله انا زهقت من اساليب الادارات في جميع المجالات الرياضية والاقتصادية وكل حاجة حتي في (احلي) منتدي .

علي العموم انا مقتنع 100% ان المنتديين اللي انا عاملهم من اجمل المنتديات الحمد لله وراضي بكده .

ارجو ان توصلوا الرسالة دي لفارس الدعاية وللزعيم والمشرفين وبجنة التحكيم وكل من في احلي منتدي ::

ارجو ان تطوروا من لوحة الادارة وتزودوا خواص جديدة - ارجوكم - انا بيجيلي عروض ببلاش ان اعمل منتدي vb لكن انا متمسك بأحلي منتدي وواثق انكم 100% كويسين ومقتنع بذلك فأرجو الا تخيبوا ظني وتضعوا خواص vb في منتديات احلي منتدي والافضل ان تبتكروا ونبتكر معكم خواص جديدة - وشكرا

وانا لما كنت بعاتبكم في الردود السابقة ده فعلا ظلم ليا لكن احترام مني ليكم اني بكون صريح عشان نطور احلي المنتديات - وانا علي فكرة بدون غرور وبلا فخر وكل تواضع انا محترف جرافيكس وكمبيوتر - لو اردتم اي تصميم او استايل او واجهة وخواص او اكواد - قولوا لي علي ما تريدونه - وانا تحت الخدمة

البلد : فلسطين
نقاط النشاط : 102

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   السبت 4 يوليو 2009 - 8:46

@ALEXA كتب:
@فارس السراب كتب:
@ALEXA كتب:

ايه يا جماعة الدوشة دى
خلاص اللى كسب كسب
حظهم حلو و خلاص دى مجرد مسابقة فى ايه لكل ده
ما عندكم المنتدى بتاعى ما هو كان مشترك و أتحدى ان حد يكون عامل اللى فى المنتدى عندى و ما كسبتش فى المسابقة
حصل ايه يعنى و لا حاجه بس أكيد أستفدت من المسابقة و ده اللى المفروض تفكروا فيه
انكم علشان المسابقة طورتوا المنتدى أكتر و خليتوه شكلوا أحلى و بكده كلنا فزنا بمنتديات شكلها حلو يبقى ده مكسب أكيد لينا
أما هانقول أشمعنى ده و أشمعنى ده
هاتقفلوا نفس الادارة كده تعمل اى مسابقة تانى
لكن الافضل اننا نخدها بروح رياضية و اللى ماكسبش المرة دى يكسب المرة اللى جاية لكن هانزعق و نعترض هاتلاقوها هاتكون أخر مسابقة يبقى على ايه
يبقى نقول للفائزين ألف مبروك و نستنى النصيب بتاعنا لما ييجى من عند ربنا زى ما مكتوب
معلش انا أسفة لو أسلوبى مباشر لكن أنا بحب أتكلم معاكم زى ما بكون بتكلم مع نفسى
و شكرا ليكم

مرحبا

انتِ قولتِ نقطة كنت أريد أن أصل إليها

وهي إيجاد تقنيات جديدة بالمنتديات

تجعلها أكثر جمالاً وأناقةً

وانا بكل بصراحة رأيت منتديات وقد عملت أشياء لا يسعني

التعبير عنها ولا أجد الكلمات المناسبة لذلك

لكنها لم تفز!!

وبالمقابل نجد منتديات أخرى تفوز وهي لا تستحق" مع كل احترامي "

أعتقد هذا الأمر ليس عادلاً

وبالنسبة إلي لقد تقبلت النتائج بكل روحٍ رياضية

وكما قلنا وما زلنا نقول " خيرها بغيرها "

king

اهلا اخى

انت عارف ان مهما من فاز بالخمسة جوائز كنا سنجد من ينقد النتيجة
لأن دى من طبيعتنا نحن العرب ماحدش بيرضى بحاله و لا بحظه و نصيبه
و من يقول ان منتدى ماجنستو فائز لأنه تبعنا ما أولى كان منتداى يكون بقائمة الفائزين أنا الأخرى لو العملية واسطة زى ما العضو الأخر ذكر بكلامه
النتيجة كده و لابد من تقبلها مهما كانت و لا تنسوا ان من فازوا أخواننا و نصيبهم المكسب و نصيبنا إنتظار المسابقة القادمة و إن شاء الله سأقوم بتطوير منتداى أكثر للمرة القادمة و أتمنى أن يحذو الجميع حذوى و يعملوا أكثر على إكتشاف تقنيات أحلى منتدى و لعمل على إستغلال كل ما لدينا بالمنتدى للوصول به للإحتراف
شكرا لكم
و ألف مبروك للفائزين

صباح الخير

والله فعلا دي عادتنا نحن العرب

لا نرضى ولا نقتنع

لكن كل شخص منا يعرف مدى جمال منتداه

فإذا رأى أحدنا منتدى أسوأ أو أقل مستوى من منتداه فائز !!

يعني شي غريب وغير متوقع !!

وبالنسبة لي

لا تهمني نتائج المسابقة

لأني أحب منتداي والاعضاء معجبون به

وهذا بالنسبة لي كافٍ جداً

لكن وكما يقولون " الساكت عن الحق شيطان أخرس "

:وردة:
the wonder

نقاط النشاط : 348

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   السبت 4 يوليو 2009 - 12:56

انا عاوز حد يقولى انا منتدايا ليه ما كسبش
the wonder

نقاط النشاط : 348

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   السبت 4 يوليو 2009 - 12:57

اتحدى ان حد يطلعلى فى منتدايا غلطة واحدة

http://thewonder.my-goo.net/
andr_tykr

البلد : المغرب
نقاط النشاط : 207

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   السبت 4 يوليو 2009 - 21:26

www10.arabstar.biz
ALEXA

نقاط النشاط : 12728

مُساهمةموضوع: رد: حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada   السبت 4 يوليو 2009 - 21:50

شكرا على مروركم جميعا و ألف مبروك للفائزين جميعا
و بإنتظار المسابقة القادمة

حصري على pubarab فقط: مسابقة اجمل منتدى بدعم من شركة ahlamontada
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 28 من اصل 28انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 26, 27, 28